13

اکتبر
2018

هتل مریت شاه ماران

پست شده به وسیله : اصفهان تور/ 799 0

☆☆☆☆

شهر وان ترکیه به دلیل همجواری با مرز ایران مورد توجه اغلب ایرانیان می باشد . شهر وان به دلیل دارا بودن بازار های مختلف و ارائه اجناس ترک با قیمت های فوق العاده مناسب یکی از مقاصد سفر ایرانیان برای خرید و تفریح میباشد . شهر وان مراکز اقامتی زیادی دارد که در این بخش به معرفی برخی از بهترین هتل های شهر وان می پردازییم .

هتل مریت وان ، در نزدیکی دریاچه وان ترکیه و بسیاری از مهم ترین جاذبه های شهر وان مانند جزیره آکدامار ، قلعه وان و آبشارهای مردایه قرار دارد و دسترسی آسان از هتل مریت وان به این اماکن وجود دارد .
هتل ۴ ستاره مریت وان تنها ۸ کیلومتر از مرکز شهر و ۵ کیلومتر با فرودگاه وان ترکیه فاصله دارد . این هتل با نام کامل هتل مریت شاه ماران وان از بهترین هتل های وان ترکیه است .
اتاق های هتل مریت وان بسیار زیبا و متفاوت هستند و از اکثر این اتاقها می توانید منظره دریاچه وان را ببینید .
هتل مریت شهر وان دارای ۹۰ اتاق و سوئیت می باشد . اتاقهای هتل دارای خدمات خانه داری است و از تجهیزات اتاقها میتوان به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی مینی بار و سشوار اشاره کرد .
امکانات هتل مریت وان شامل ۳ رستوران با غذاهای بین المللی ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد .
علاقه مندان میتوانند در رستوران های هتل به صرف خوراکی های اصیل ترکی مشغول شوند .
دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم در سراسر هتل مریت شاه ماران وان وجود دارد .


پارکینگ خصوصی رایگان نیز در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد .
اتاق سیمینار ، حمام آبگرم ، حمام ترکی از دیگر امکانات هتل است .
مهمانان همچنین می توانند کباب های مختلف و ترکی را در رستوران آتروس با منظره چشم نواز دریاچه وان میل نمایند .
فصل مسافرت به شهر وان نیمه اول سال می باشد و تور های برگزار شده به این شهر اغلب زمینی و اتوبوسی می باشد . شرکت خدمات مسافرتی طلوع سفریاد به عنوان یکی از برگزار کنندگان تور وان از اصفهان شما را دعوت می کند برای یک مسافرت ازران قیمت به خارج از ایران و خرید ارزان قیمت برند های ترک ، حتما از این تور استفاده نمایید .

 

.

برای “هتل مریت شاه ماران” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت