16

سپتامبر
2017

عکاسی با نگاه متفاوت

پست شده به وسیله : اصفهان تور/ 1334 0

Rich McCor عکاس انگلیسی که با نگاه متفاوت، به نقاط دیدنی جهان جذابیتی دوچندان بخشید و باعث شد دید جدیدی در عکاسی کلاسک خلق شود ، در ادامه شاهد شاهکارهای Rich McCor خواهیم بود،پس با ما همراه شوید:

وقتی نوبت به برج ساعت معروف Big Ben در لندن ، طاق پیروزی  (Arc de Triomphe)پاریس یا تندیس آزادی (Statue of Liberty) در نیویورک می رسد هیچ محدودیتی در گرفتن عکسهای متنوع وجود ندارد . این اماکن بعضی از محبوب ترین مناطق دنیا جهت عکاسی محسوب می شوند.

اما عکاس انگلیسی Rich McCor با قالب های کاغذی خود چهره جدیدی به عکس های کلاسیک این اماکن معروف داده است .

او در وبلاگ خود نوشته : ” من تصمیم گرفتم که در شهر خودم تبدیل به یک توریست شوم و می خواستم لندنی که همیشه به آن بی توجه بودم را ببینم . برای اکتشاف بناها و تاریخ عجیب شهر شروع به تحقیق درباره حقایق جالب آن کردم و پیش خودم فکر کردم که چگونه می توانم از این اماکن به صورت مبتکرانه عکاسی کنم .

اولین ایده من استفاده از قالب های کاغذی برای تبدیل Big Ben به یک ساعت مچی بود ، درحالی که عکس می گرفتم یک پدر و دختر به کاری که می کردم علاقه مند شدند و من عکس ها را روی صفحه نمایش دوربینم به آنها نشان دادم . آنها با دیدن عکس ها و این ایده به وجد آمدند و این شوق و اشتیاق من را به گرفتن عکس های بیشتر تشویق کرد.

بعد از آن عکس هایی از کلیسای جامع سنت پاول ، چرخ و فلک معروف لندن (London Eye) و میدان ترافالگار گرفتم و در حالی که مشغول انجام این کارها بودم ، عکس ها را همراه با یک توضیح مختصر در مورد هر کدام از این بناها در صفحه اینستاگرامم پست می کردم . ”

تعداد فالوئرهای او بعد از اینکه پا را از مرزهای لندن فراتر گذاشت رشد زیادی کرده و او در حال حاضر دارای بیش از ۱۶۰.۰۰۰ نفر فالوئر است و از قالب های خود در نقاطی مثل نیویورک ، استکهلم و لاس وگاس استفاده کرده است .

 

 

تهیه و تنظیم : واحد تولید محتوای اصفهان تور

 

.

برای “عکاسی با نگاه متفاوت” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت