13

آگوست
2019

هتل مونارک دبی

پست شده به وسیله : اصفهان تور/ 1344 0

هتل مونارک دبی

☆☆☆☆☆

هتل مونارک دبی ، هتل ۵ ستاره ، لوکس ومعماری آن به سبک عربی می باشد،که در ابتدای اتوبان شیخ زائد و در فاصله بسیار کمی از ساختمان تجارت جهانی (مرکز برگزاری نمایشگاه بین المللی) واقع شده است. هر اتاق و سوئیت منظره ای از قسمتهای دبی را نشان می دهد. اتاقها و سوئیتها ، بزرگ، مدرن و مجلل بوده و به زیبایی و به سبک عربی آراسته شده اند. تمام اتاقها به چشم انداز شهر دبی مشرف می باشند.

هتل مونارک دبی
هتل مونارک دبی

هتل  مونارک دارای ۸ رستوران و سالن استراحت بوده که هر یک با سرو گلچینی از خوراکهای بین المللی، نوشیدنی و دخانیات از میهمانان پذیرایی می کنند. واز صرف صبحانه در فضایی خاص و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت ببرید، از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به مرکز آب گرم، باشگاه سلامتی، ورزشگاه با مربی، خدمات فوق العاده اداری و مغازه در داخل هتل اشاره کرد.کارکنان منظم هتل به مهربانی، خدمات کارامد خود را به میهمانان ارائه می دهد.فاصله هتل مونارک تا فرودگاه ۸ کیلومتر می باشد.

هتل مونارک دبی
هتل مونارک دبی

اتاقهای ویژه معلولین و سالمندان ، اتاقهای پاک سیگار ممنوع و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری با سیستم تهویه مطبوع بسیار قوی از دیگر مشخصات اتاقهای مونارک دبی می باشد.از امکانات ورزشی هتل می توان به استخر در فضای باز، سونا، باشگاه بدن سازی، وان داغ اشاره کرد همچنین پارکینگ خصوصی رایگان (رزرو مورد نیاز می باشد)، اینترنت همراه با شارژ می باشد.

 

رزرو هتل از اصفهان

.

برای “هتل مونارک دبی” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت