15

دسامبر
2019

هتل پانوراما کیش

پست شده به وسیله : Mahsa Hadi/ 1464 0

هتل پانوراما

مجموعه لوکس و مجلل پانوراما کیش با زیربنایی به مساحت تقریبی ۳۰۰۰۰ متر مربع است که با معماری خاص و ویژه خود در بهترین نقطه از مرکز شهر قرار گرفته و موقعیت دسترسی به مراکز تجاری و بازارهای متمرکز و جاذبه های ساحلی مرکز شهر را برای مهمان مقیم هتل پانوراما بسیار تسریع نموده بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس های ۱و۲، رویا مال و از سوی دیگر، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر(محل برگزاری جشن ها و کنسرت های کیش)،کلوپ های تفریحی، مرکز غواصی و کیبل اسکی، همگی در نزدیکی هتل پانوراما قرار گرفته اند تا سفری آسوده از تجمیع خریدها و تفریحات را برای مهمانان به ارمغان آورند. این مجموعه بی نظیر دارای ۲۷۶ باب اتاق های دو و سه تخته با مساحت تقریبی ۴۵ مترمربع (فراتر از استانداردها)، سوئیت های رویال کانکت با ابعادی نزدیک به ۷۰ مترمربع، و آپارتمان های پرزیدنشال و امپریال با مساحت ۳۵۰ متر است. اتاق های اقامتی از طبقه دوم تا سیزدهم واقع شده اند، طراحی طبقات به گونه ایی است که دسترسی های فوق العاده استاندارد را جهت ارائه خدمات در نظر گرفته و از این بابت سرعت عمل در کسب رضایت مندی را بطور ویژه لحاظ نموده است. یکی از مزایای منحصر به فرد معماری این مجموعه مجلل به گونه ایی است که نورگیری کامل و در عین حال منظره ایی بسیار زیبا و رویایی را در خاطر مهمانان می نشاند.
هتل پانوراما

رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه هتل پانوراما در لابی و طبقه اول جهت استفاده سلیقه های متفاوت درنظر گرفته شده است.
همچنین این مجموعه منحصر بفرد برای برگزاری برنامه های ویژه و یونیک، سالن همایشی بزرگ با ظرفیت ۶۰۰ نفر را در خود جای داده است.
از دیگر امکانات هتل به موارد زیر می توان اشاره نمود: صبحانه ایی اعیانی و مفصل، اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت در لابی و اتاق ها، مینی بار اسپیشال،سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره به لوکس ترین خودروهای روز دنیا، پکیج های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، خدمات پارک خودرو، و …

 کارشناسان شرکت خدمات مسافرتی جهانگردی طلوع سفر یاد میتوانند در رزرواین هتل به شما کمک کنند.

.

برای “هتل پانوراما کیش” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت