چگونه می توانیم عضو باشگاه مشتریان اصفهان تور شویم

 

۱-    ابتدا وارد سایت isftour.ir  شوید و بعد وارد باشگاه مشتریان شوید

۲-    در قسمت ساخت حساب کاربری شماره تلفن خود را وارد کنید و دکمه درخواست کد اهراز هویت را بزنید و منتظر دریافت پیامک باشید وبعد از وارد کردن کد اهراز هویت وارد صفحه بعد شوید .

۳-    مثل سایت های مشابه وارد قسمت ثبت نام می شوید ، در این قسمت صفحه ای برای شما باز خواهد شد که چند گزینه از شما می خواهد .

 

الف : نام و نام خانوادگی

ب : تاریخ تولد :(برای ارسال پیام تبریک سالروز تولد شما )

ج: شماره تلفن معرف شما :اگر شما این باکس را پر نکنید مستقیما زیر مجموعه باشگاه مشتریان خواهید شد و اگر فیلد کد معرف را که همان شماره تلفن شخص معرف شما به باشگاه می باشد، را پر کنید  به طور اتوماتیک زیر مجموعه شخص معرف خواهید شد .

د: بعد از تکمیل ثبت نام برای عضو باشگاه   یک پیام ارسال می شود که همان کد معرف هست و با ارسال کد معرف برای دوستان و آشنایان ، آنها نیز ، می توانند برای عضویت در باشگاه از کد معرف شما استفاده کنند و زیر مجموعه شما قرار گیرند .

۴-    در مرحله بعد وارد پروفایل و حساب کاربری خود خواهید شد .

 

۵-    قبل از هر چیز به قسمت پیام های ارسالی از طرف باشگاه در قسمت بالای صفحه مراجعه  و کاملا مطالعه کنید .

۶-    دکمه کل زیر مجموعه ها : در این قسمت شما کلیه افرادی را که با کد معرف شما در باشگاه عضو شده اند را می توانید ملاحضه کنید .

۷-    دکمه موجودی پاداش این ماه : در این قسمت شما می توانید مجموع پاداش های دریافتی ماه جاری که شامل  پاداش معرفی مسافر ، تخفیف مسافرت های شخصی و پاداش مسافرت افراد زیر مجموعه خود  را به تفکیک ببینید .

نکته : از این قسمت کاربر می تواند میزان کارکرد خود را مشاهده و برای رسیدن آن به حد نصاب  پاداش فعالیت تیم و دریافت  مبلغ آن ، تلاش کند .

۸-    دکمه موجودی کیف پول : در این قسمت کاربر می تواند موجودی کیف پول خود را مشاهده و برای آن برنامه ریزی کند .

 

۹-     دکمه موجودی قلک : در این قسمت کاربر می تواند سرمایه های اندک خود را  برای مسافرت های آتی ، ذخیره و هنگام مسافرت از آن استفاده کند .

۱۰-دکمه های مربوط به کیف پول :در قسمت پایین سمت راست دکمه های مربوط به بررسی جزئیات کیف پول کاربر می باشد

 

۱۱-دکمه های مربوط به قلک سفر :در قسمت پایین سمت چپ  دکمه های مربوط به بررسی جزئیات قلک سفر کاربر می باشد .

 

۱۲-دکمه انتقال کیف پول : در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد کل مبلغ یا بخشی از آن را به حساب کاربر دیگر جابجا کند از قسمت انتقال کیف پول ،  ابتدا مبلغ  مورد نظر را وارد می کنند و در باکس بعدی شماره تلفن کاربر مورد نظر را وارد و دکمه تایید را ارسال می کند . البته این تراکنش باید با هماهنگی و تایید  مدیر باشگاه انجام گیرد .

 

۱۳-دکمه لغو جایگاه : کاربر می تواند در صورت عدم تمایل به عضویت در باشگاه ، درخواست لغوجایگاه را ارسال کند و با هماهنگی مدیر باشگاه عضویت در باشگاه مشتریان به طور کامل لغو خواهد شد .

 

۱۴-دکمه ویرایش: در این قسمت کاربر می تواند اطلاعات کاربری خود را ویرایش کند .

 

۱۵-    دکمه نمایش پیام ها : این قسمت مربوط به ارسال پیام ها و دستور العمل ها از طرف مدیریت باشگاه می باشد و مطالعه و اطلاع از آخرین تغییرات در باشگاه مشتریان ، برای کاربران الزامی می باشد .

 

 

           جهت هر گونه پشتیبانی و سوال می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۲۵۰۲۲۱  تماس حاصل فرمایید .