قابل توجه اعضای محترم باشگاه مشتریان طلوع سفریاد

🌸 عیدی نوروز 1403  در کیف پولتون شارژ شد 🌸

 

🔸گروه مسافران تور های خارجی   500 هزار
🔸گروه مسافران تور های داخلی    300 هزار
🔸گروه مسافران تورهای یکروزه     100 هزار

 

**  سلام دوست عزیز  وقت بخیر  به صورت خلاصه مزایای عضویت در باشگاه مشتریان اصفهان تور را خدمتتون عرض می کنم **

 

* –  اول از همه باید بگم که عضویت در این باشگاه اجباری نیست و با هدف تسهیل در مسافرت و ارائه خدمات گردشگری مساوی و به همه  اعضا ایجاد شده است .

* – دومین مزیت عضویت در باشگاه امکان ایجاد پروفایل مستقل برای هر عضو  می باشد:  یعنی برای هر مسافر یک جایگاه در سایت اصفهان تور ثبت خواهد شد که در آن مسافر می تواند اطلاعات شخصیخود را ثبت کند و با استفاده از کد معرف ، دوستان واقوام خود را به باشگاه مشتریان دعوت کند .

* – سومین مزیت عضویت در باشگاه : امکان دریافت پاداش معرفی مسافر می باشد :یعنی  بابت معرفی هر نفر عضو جدید به باشگاه مشتریان ،کاربر  مشمول دریافت پاداش معرفی مسافر خواهد شد که مبلغ این پاداش در مقاطع مختلف متغییر می باشد .                            

* – چهارمین مزیت عضویت در باشگاه : امکان دریافت تخفیف مسافرت می باشد  : با عضویت در باشگاه مشتریان اصفهان تور ،بابت خرید تور داخلی  و خارجی و تور های یکروزه ،شما مشمول  تخفیف مدام العمر خواهید  شد ،  که مبلغ آن در کیف پول ذخیره خواهد شد  . این مبالغ در مقاطع مختلف متغییر می باشد .     

* – پنجمین مزیت عضویت در باشگاه :  امکان دریافت پاداش ازخرید مسافر های معرفی شده  می باشد : بابت خرید تور افرادی که با کد معرفی شما به باشگاه مشتریان وارد شده اند. نیز مبلغی به عنوان پاداش به کیف پول شما واریز خواهد شد .  این مبالغ در مقاطع مختلف متغییر می باشد .      

* – ششمین مزیت عضویت در باشگاه : امکان تبدیل شارژکیف پول به اقساط می باشد . :عضو  باشگاه مشتریان در صورت تمایل به خرید اقساطی تورهامی توانند ،  موجودی کیف پول خود را ، به یک میلیون تومان تقسیم کنند،   و مانده  ، تعداد اقساطی خواهد بود که می توان  تور اقساطی خرید .

{برای مثلا موجودی کیف پول یک عضو ۴ میلیون تومان هست ،بنابراین می تواند تور با اقساط ۴ ماهه خریداری کند .}

* – هفتمین مزیت عضویت در باشگاه : ارائه پاداش فعالیت زیر مجموعه ها می باشد : درصورتی که حجم فروش افرادی که یک عضو معرفی می کند ، در طول یک ماه بیش از  ۲۵۰۰۰۰۰ هزار تومان  شود ، عضو معرف ، مشمول دریافت ۵ درصد پاداش فروش مازاد  خواهد شد .

 

+ نکته اول : حجم فروش تیم در بازه زمانی یک ماه حداقل باید ۲۵۰۰۰۰۰ هزار تومان باشد . زیر مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰ هزار تومان محاسبه نخواهد شد .

+ نکته دوم  :از مبلغ ۲۵۰۰ به بالا (مثلا ۲۵۵۰هزار تومان ) مشمول دریافت ۵درصد  پاداش فروش یعنی (۱۲۸هزار تومان)  واریز به حساب معرف یا بلاسری خواهد شد .

+ نکته سوم : امتیاز ماه قبل، برای  ماه بعد محاسبه نخواهد شد و ملاک محاسبه پاداش تیم فقط در بازه زمانی ماه جاری می باشد .

+ نکته چهارم : اعداد محاسبه تخفیف ، پاداش ، اقساط و پاداش تیم ثابت نیست و در مقاطع مختلف امکان تغییر وجود دارد .

 

* – هشتمین مزیت عضویت درباشگاه : امکان درخواست موجودی حساب : با هماهنگی ادمین ا، کاربر می تواند بخشی از موجودی کیف پول خود را به صورت نقدی دریافت کند  .

* – نهمین مزیت عضویت در باشگاه : امکان جابجایی امتیاز کیف پول به اعضای دیگر  : اعضای باشگاه مشتریان می توانند در صورت تمایل و با هماهنگی ادمین موجودی کیف پول خود را برای استفاده دوستان و آشنایان خود که عضو باشگاه هستند ، جابجا کنند .

 

و به طور خلاصه هر عضو می تواند به ۴ روش از موجودی کیف پول خود استفاده کند

  • امکان استفاده از ۱۰۰ درصد  موجودی کیف پول ، هنگام خرید تور از شرکت طلوع سفریاد
  • امکان استفاده از بخشی از موجودی کیف پول ، هنگام درخواست پول نقد
  • امکان استفاده از ۱۰۰ درصد موجودی کیف پول، هنگام جابجایی امتیاز به حساب اعضای دیگر
  • امکان استفاده از ۱۰۰ درصد موجودی کیف پول ، هنگام تبدیل به اقساط سفر

* –دهمین مزیت عضویت در باشگاه : قلک سفر : اعضای باشگاه مشتریان می توانند با ذخیره و پس انداز مبالغ  جزیی برای مسافرت های آتی خود و خانواده  محترم برنامه ریزی مالی داشته باشند .                            

* –یازدهمین مزیت عضویت در باشگاه : امکان استفاده از پاداش گروهی : اعضای باشگاه مشتریان می توانند از پاداش گروهی که شرکت به مناسب های مختلف و اعیاد به حساب اعضای خود را شارژ می کنند  ، استفاده کنند .

* –دوازدهمین مزیت عضویت در باشگاه : اعضای باشگاه مشتریان می توانند درهرزمان پروفایل خود را مشاهده و از فعالیت زیر مجموعه ها و موجودی کیف پول و تخفیف های  خود آگاه شوند .

* –سیزده همین مزیت عضویت در باشگاه :  اعضای باشگاه می توانند از خدمات بیمه ای ،دورهمی های مناسبتی و تخفیف های مجموعه های دیگر ویژه اعضای باشگاه اصفهان تور  ، استفاده کنند .

بنابراین با  عضویت در باشگاه مشتریان اصفهان تور ۱۳ مزیت چشمگیر و جذاب شامل حال افرادی می شود که از تورهای داخلی و خارجی شرکت خدمات مسافرتی طلوع سفریاد استفاده می کنند .

باشگاه مشتریان اصفهان تور  برای اولین بار در اصفهان  باهدف تسهیل در مسافرت و ارائه خدمات نوین گردشگری  ایجاد و راه اندازی شد .

 

 

                                شاد و سالم باشید