قوانین و مقررات سایت

 

کلیه افرادی که قصد ثبت نام و عضویت در باشگاه مشتریان اصفهان تور را دارند موظف به مطالعه کامل این قوانین     می باشند. لذا ورود افراد به وب سایت و ثبت اطلاعات شخصی، استفاده از طرح های تخفیفی و سایر خدمات ارائه شده در سایت به معنای مطالعه، آگاه بودن، پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات وب سایت می باشد. در نظر داشته باشید کلیه اقدامات اعم از ورود به سایت، ثبت اطلاعات و ورود به باشگاه مشتریان VIPبه منزله آگاهی و قبول کلیه قوانین و مقررات مربوطه می باشد. کاربران با ثبت نام در وبسایت  و همچنین با هر استفاده از خدمات وبسایت می پذیرند که قوانین و مقررات جاری  وب سایت را به صورت کامل مطالعه کرده و کلیه مفاد آن را پذیرفته اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییر کند و استفاده مستمر کاربران از وبسایت و نرم افزار به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

در هر زمان شرایط و قوانین موجود در سایت جایگزین کلیه قوانین و شرایط و توافقات قبلی می باشد و در صورت هرگونه تغییری در قوانین، رویه ها و سرویس ها در آینده، این تغییرات در همین صفحه منتشر و کاربر توافق می کند که قوانین عمومی استفاده از سایت در هر زمان به معنی پذیرش هرگونه تغییر است و  کلیه ضوابط و دستورالعمل ها و شرایط مندرج در سایت منطبق با قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و کلیه کاربران موظف به رعایت آن هستند و مسئولیت قراردادن هرگونه مطلب نامتعارف، خلاف شرع، ناپسند و مخالف اخلاق و قوانین کشور برعهده کاربر می باشد.

مالکیت فکری و معنوی:

کلیه مطالب مندرج بر روی سایت شامل متن، گرافیک، لوگو، علائم، تصاویر، ویدیوها، فایل های صوتی، داده ها، نرم افزارها و غیره تحت مالکیت شرکت بوده و جزء اموال آن محسوب می شود و حق استفاده و نشر آن صرفاً در انحصار باشگاه مشتریان اصفها تور  می باشد و هرگونه استفاده و بهره برداری بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگیری و تعقیب قضایی را برای شرکت محفوظ می دارد.

عضویت در سایت باشگاه مشتریان اصفهان تور  کاملاً اختیاری بوده و اشخاص می توانند با مطالعه کامل قوانین و مقررات  و اطلاعات مندرج بر روی سایت اقدام به ثبت نام نمایند.

متقاضی موظف به رعایت ضوابط و شرایط عضویت در باشگاه مشتریان  و نیز استفاده و بهره مندی از خدمات آن که در سایت شرکت قابل دسترسی و مشاهده است می باشد.

مسئولیت کامل صحت وسقم اطلاعات اعلام شده از سوی مشتری برعهده ایشان بوده و در صورت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی مشتری، شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

شرکت هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال اشخاصی که با نام و هویت ایشان در وبسایت ثبت نام صورت پذیرفته است ندارد.

شرکت هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال اشخاصی که از نام و هویت شخص دیگری در وبسایت استفاده می کنند نداشته و پاسخگوی این اشخاص در هیچ یک از زمینه ها و مسائلی که با ثبت نام در سایت شرکت ایجاد می شود      نمی باشد.

کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد و یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز مسئولیت های قانونی بهره برداری از حساب کاربری متوجه مدیران مجموعه های مذکور می باشد.

در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از خدمات درخواست احراز هویت شود. در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد شرکت می تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر خودداری کند.

مسئولیت تامین اینترنت و سخت افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به آن ها برای استفاده از خدمات وبسایت و نرم افزار بر عهده کاربر است.

با ثبت نام در وبسایت، مشتری می پذیرد که شرکت به صورت الکترونیکی ( از طریق ایمیل، پیام کوتاه و یا نرم افزار مربوطه ) به مشتری پیام ارسال کند. آدرس، ایمیل و تلفن هایی که مشتری در زمان ثبت نام اعلام می کند، تنها آدرس و ایمیل و تلفن مورد تایید شرکت می باشد.

متقاضی موظف است جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و عضویت در باشگاه مشتریان اصفهان تور ، کلیه اطلاعات را به طور دقیق و مشخص مطابق با مراحل تعریف شده بر روی سایت درج نماید.

مسئولیت حفظ امنیت و اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور و همچنین کلیه فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می شود بر عهده کاربر می باشد و ادعای مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری مسموع نمی باشد.

ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید و تشخیص شرکت، از کاربر درخواست اطلاعات تکمیلی، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود گردد که کاربر نسبت به آن متعهد می باشد.

کاربر موظف می باشد که از خدمات وبسایت و باشگاه مشتریان صرفاً برای انجام فعالیت های قانونی و تعریف شده استفاده کند و به هیچ وجه استفاده غیرقانونی، خلاف شرع و خلاف عرف نداشته باشد و مسئولیت تخلف از آن بر عهده کاربر می باشد.

از آنجایی که ممکن است از طریق حساب کاربری کاربر، اشخاص دیگری غیر از ایشان استفاده کنند، هر گونه مسئولیت قانونی متوجه کاربر خواهد بود.

کاربر متعهد می شود که صرفاً با خط تلفن و ایمیل متعلق به خود نسبت به ثبت نام اقدام نماید در غیر اینصورت در برابر اشخاص ذینفع صاحب امتیاز خط تلفن یا ایمیل تماماً مسئول بوده و شرکت در صورت آگاهی از این موضوع می تواند نسبت به لغو اشتراک کاربر اقدام کند.

کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخشی از وبسایت انجام دهد و یا آن را کپی برداری کند و با ثبت نام در وبسایت و نرم افزار تنها مجوز استفاده غیر انحصاری، غیر قابل انتقال و محدود از خدمات آن را دریافت می کند و نمی تواند مدعی مالکیت یا حقی نسبت به آن باشد و در غیر موارد مصرح دراین ضوابط و مقررات، اجازه استفاده از نام و علامت تجاری و خدمات نرم افزار را ندارد و در همه حال متعهد به رعایت حقوق مادی و معنوی شرکت می باشد.

چنانچه شرکت به هر دلیلی حضور یک کاربر را نامناسب و نامطلوب تشخیص دهد، طبق صلاحدید خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات وبسایت و نرم افزار را دارد و کاربر در این خصوص حق هیچگونه ادعا و اعتراضی را ندارد.

این ضوابط و مقررات به عنوان یک قرارداد بر روابط بین کاربر از یک سو و شرکت از سوی دیگر حاکم است و ورود کاربر به وبسایت و استفاده از نرم افزار به منزله قبولی تمامی شرایط آن می باشد و هر گونه ادعا و اعتراضی از سوی کاربر در این خصوص بی اعتبار می باشد.

ثبت نام و عضویت در باشگاه مشتریان اصفهان تور  در واقع یک شیوه  استفاده از خدمات و تسهیلات گردشگری و مسافرتی می باشد و لذا هیچگونه رابطه استخدامی فیمابین شرکت و کاربر ایجاد نمی کند و مشمول قانون کار و قانون تامین اجتماعی نمی باشد.

در صورت بروز حوادث قهریه ( فورس ماژور) شرکت تا زمان رفع شرایط هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد.

هر گونه اختلاف در تفسیر و یا اجرای مفاد این قوانین در صلاحیت نماینده حقوقی معرفی شده از سوی هئیت مدیره شرکت بعنوان داور می باشد.