09

سپتامبر
2017

پارک استنلی در کانادا

پست شده به وسیله : اصفهان تور/ 526 0

اصفهان تور در مطلب پیش رو قصد دارد شما را با پارک استنلی که بزرگ ترین پارک کانادا و سومین پارک بزرگ در آمریکای شمالی است، آشنا کند پس با ما همراه شوید.

پارک استنلی

پارک استنلی (Stanley Park) به وسعت ۴۰۴/۹ هکتار ، بزرگ ترین پارک کانادا و سومین پارک بزرگ در آمریکای شمالی است . هر سال حدود هشت میلیون بازدید کننده را از کانادا و سراسر دنیا به خود جذب می کند . بیش از نیمی از فضای این پارک را جنگل هایی با بیشتر از پانصد هزار درخت پوشانیده اند . وقوع سه طوفان سهمگین ، باعث افتادن بسیاری از درختان قدیمی پارک شده ، ولی طرح های جایگزینی بسیاری در فضای جنگلی پارک ، در حال اجراست . چند آبگیر و دریاچه نیز در پارک وجود دارد ، مانند دریاچه ی سگ آبی  (Beaver Lake) که سطح آن از نیلوفرهای آبی پوشیده شده است و مرداب گمشده (Lost Lagoon ) که محل زندگی گونه های مختلف پرندگان است.

فضاهای تفریحی بسیاری در این پارک جنگلی است که معروف ترین آن ها دیوار دریایی (Sea Wall) است که برای جلوگیری از فرسایش خاک توسط دریا ، در اطراف آن کشیده شده و ساخت آن حدود ۶۶ سال طول کشیده است . این دیوار ، مکان مناسبی برای پیاده روی ، دوچرخه سواری ، اسکیت و دویدن ، همراه با لذت بردن از مناظر طبیعی است . زمین های ورزشی ، فضاهای بازی کودکان ، محوطه های مخصوص چادر زدن ، قطار با ریلی کوچک و مینیاتوری ، از سایر امکانات این پارک هستند . بر اساس گزارش ها ، این پارک ، شانزدهمین پارک برتر جهان و ششمین پارک برتر آمریکای شمالی است . همچنین تفنگ ساعت نه ( o’clock Gun 9) و آکواریوم ونکوور نیز در این پارک قرار دارد .

 

تهیه و تنظیم : واحد تولید محتوای اصفهان تور

 

.

برای “پارک استنلی در کانادا” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت