چگونه می توانیم عضو باشگاه مشتریان اصفهان تور شویم
۱- ابتدا وارد سایت isftour.ir شوید و بعد وارد باشگاه مشتریان شوید
۲- در قسمت ساخت حساب کاربری شماره تلفن خود را وارد کنید و دکمه درخواست کد اهراز هویت را بزنید و منتظر دریافت پیامک باشید وبعد از وارد کردن کد اهراز هویت وارد صفحه بعد شوید .
۳- مثل سایت های مشابه وارد قسمت ثبت نام می شوید ، در این قسمت صفحه ای برای شما باز خواهد شد که چند گزینه از شما می خواهد .
الف : نام و نام خانوادگی
ب : تاریخ تولد :(برای ارسال پیام تبریک سالروز تولد شما )
ج: شماره تلفن معرف شما :اگر شما این باکس را پر نکنید مستقیما زیر مجموعه باشگاه مشتریان خواهید شد و اگر فیلد کد معرف را که همان شماره تلفن شخص معرف شما به باشگاه می باشد، را پر کنید به طور اتوماتیک زیر مجموعه شخص معرف خواهید شد .
د: بعد از تکمیل ثبت نام برای عضو باشگاه یک پیام ارسال می شود که همان کد معرف هست و با ارسال کد معرف برای دوستان و آشنایان ، آنها نیز ، می توانند برای عضویت در باشگاه از کد معرف شما استفاده کنند و زیر مجموعه شما قرار گیرند .
۴- در مرحله بعد وارد پروفایل و حساب کاربری خود خواهید شد .
۵- قبل از هر چیز به قسمت پیام های ارسالی از طرف باشگاه در قسمت بالای صفحه مراجعه و کاملا مطالعه کنید .
۶- دکمه کل زیر مجموعه ها : در این قسمت شما کلیه افرادی را که با کد معرف شما در باشگاه عضو شده اند را می توانید ملاحضه کنید .
۷- دکمه موجودی پاداش این ماه : در این قسمت شما می توانید مجموع پاداش های دریافتی ماه جاری که شامل پاداش معرفی مسافر ، تخفیف مسافرت های شخصی و پاداش مسافرت افراد زیر مجموعه خود را به تفکیک ببینید .
نکته : از این قسمت کاربر می تواند میزان کارکرد خود را مشاهده و برای رسیدن آن به حد نصاب پاداش فعالیت تیم و دریافت مبلغ آن ، تلاش کند .
۸- دکمه موجودی کیف پول : در این قسمت کاربر می تواند موجودی کیف پول خود را مشاهده و برای آن برنامه ریزی کند .
۹- دکمه موجودی قلک : در این قسمت کاربر می تواند سرمایه های اندک خود را برای مسافرت های آتی ، ذخیره و هنگام مسافرت از آن استفاده کند .
۱۰-دکمه های مربوط به کیف پول :در قسمت پایین سمت راست دکمه های مربوط به بررسی جزئیات کیف پول کاربر می باشد
۱۱-دکمه های مربوط به قلک سفر :در قسمت پایین سمت چپ دکمه های مربوط به بررسی جزئیات قلک سفر کاربر می باشد .
۱۲-دکمه انتقال کیف پول : در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد کل مبلغ یا بخشی از آن را به حساب کاربر دیگر جابجا کند از قسمت انتقال کیف پول ، ابتدا مبلغ مورد نظر را وارد می کنند و در باکس بعدی شماره تلفن کاربر مورد نظر را وارد و دکمه تایید را ارسال می کند . البته این تراکنش باید با هماهنگی و تایید مدیر باشگاه انجام گیرد .
۱۳-دکمه لغو جایگاه : کاربر می تواند در صورت عدم تمایل به عضویت در باشگاه ، درخواست لغوجایگاه را ارسال کند و با هماهنگی مدیر باشگاه عضویت در باشگاه مشتریان به طور کامل لغو خواهد شد .
۱۴-دکمه ویرایش: در این قسمت کاربر می تواند اطلاعات کاربری خود را ویرایش کند .
۱۵- دکمه نمایش پیام ها : این قسمت مربوط به ارسال پیام ها و دستور العمل ها از طرف مدیریت باشگاه می باشد و مطالعه و اطلاع از آخرین تغییرات در باشگاه مشتریان ، برای کاربران الزامی می باشد .
جهت هر گونه پشتیبانی و سوال می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۲۵۰۲۲۱ تماس حاصل فرمایید .