11

آگوست
2017

رستوران های کرمان

پست شده به وسیله : اصفهان تور/ 1027 0

در این مطلب شکم گردی ، اصفهان تور به معرفی رستوران های معروف شهر کرمان پرداخته است . یکی از جاذبه های گردشگری هر شهر بطور خاص ، شکم گردی و امتحان کردن غذاهای دلپذیر و معروف هر شهر می باشد . همراه ما باشید .

 

رستوران آسیاب بادی

مجموعه توریستی، رستورانی آسیاب بادی کرمان بزرگترین سازه آسیاب بادی در خاورمیانه است که کاربری تشریفاتی دارد. ساختمان این بنا یکی از منحصر به فردترین سازه های طراحی و اجرا شده در ایران است که سازه بیرونی اش با ارتفاع ۲۶ متر و قطر ۱۲ متر به سبک آسیاب بادی های هلندی ساخته شده و در داخل شامل ۲ طبقه سالن پذیرایی و یک طبقه آشپزخانه و تأسیسات می باشد که دارای محیطی بسیار دلنشین و صمیمی است. پذیرایی در یک آسیاب بادی هلندی با تنوع کاملی از غذا های ایرانی و ملل با کیفت مثال زدنی تجربه فراموش نشدنی و خاطره انگیزی است. در حوالی مجموعه توریستی آسیاب، اماکن گردشگری فراوان دیگری هم موجود است که می‌توانید به آن‌ها هم سر بزنید.

 

 

رستوران سنتی وکیل

یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان در دل حمام قدیم بازار وکیل. اگر به آداب و رسوم قدیمی ایرانی اهمیت می‌دهید و دل‌تان برای خوردن یک دیزی دو آتشه لک زده، کافی است بعد از گشت و گذار در بازار سنتی وکیل راهی رستوران سنتی وکیل بشوید. این رستوران به شیوه‌ای سنتی طراحی شده است و همه چیز حال و هوای صفای مردم ایرانی را دارد. این رستوران برای توریست‌های خارجی جذاب و هیجان انگیز است و برای گردشگران داخلی هم حسابی خاطره‌انگیز٫ پس وقتی کوچه پس کوچه‌های بازار وکیل را گز می‌کنید، سری هم به این رستوران اصیل ایرانی بزنید و آن را در برنامه سفر خود از قلم نیندازید.

 

 

رستوران سیاح

رستوران سیاح یکی از معدود رستوران‌های کرمان است که دو شعبه دارد و همین نشان می‌دهد که مورد توجه مردم قرار گرفته است. سرویس دهی خوب در کنار فضای مدرن رستوران و غذاهای لذیذ ایرانی این رستوران را به یکی از اولین انتخاب های هر کسی تبدیل کرده است. در این رستوران می‌توانید غذاهایی همچون: چلو جوجه کباب، چلو کباب سلطانی، چلو میکس، چلو کباب بختیاری، چلو کباب کوبیده، چلو کباب برگ، چلو ماهی کباب شیر، زرشک پلو با مرغ، چلو ماهیچه، چلو شنیسل ماهی و… میل کنید.

 

 

تهیه و تنظیم : واحد تولید محتوای اصفهان تور

.

برای “رستوران های کرمان” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت