01

آگوست
2017

چرا به لبنان برویم؟

پست شده به وسیله : اصفهان تور/ 809 0

در این مقاله برای شما گردشگران عزیز از مزایای سفر به کشور زیبا و رویایی لبنان می گوییم . مقصدی دل انگیز که از گردشگر و سپری کردن زمان در آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد .همراه اصفهان تور باشید .

 

منطقه حریصا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بیروت و مکان عالی برای توریست هاست؛ منطقه ای که در بالای ارتفاعات لبنان واقع شده و کافه ها و رستوران های آن هیچ وقت خالی نیست. برای بالا رفتن از صخره های حریصا بد نیست که از تله کابین استفاده کنید تا یکی از زیباترین چشم اندازهای جهان را ببینید.

 

اگر تصمیم دارید در بیروت خوش بگذرانید و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر داشته باشید، خیابان اشرفیه با وجود قیمت های بالای هتل هایش یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت کردن است. موزه ملی بیروت، تعداد زیادی از گالری ها، موزه ها، سینماها، رستوران ها و کافه ها، در این خیابان قرار دارد. در خیابان اشرفیه می توان چند سالن ماساژ خوب هم پیدا کرد.

 


رانندگی در سواحل کشور لبنان و بیروت لذت بخش است و چون ممکن است بخواهید اتومبیلی کرایه کنید، بدون گواهینامه بین المللی به شما ماشین اجاره نمی دهند. البته یادتان نرود قبل از سفر به کشورهای مختلف بهتر است گواهینامه بین المللی بگیرید و آن را با خود داشته باشید.

 

 

تهیه و تنظیم : واحد تولید محتوای اصفهان تور

 

.

برای “چرا به لبنان برویم؟” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت