09

آگوست
2017
پست شده به وسیله : اصفهان تور/ 1247 0

در این مطلب اصفهان تور به معرفی رستوران ها و شکم گردی در شهر زیبای دزفول پرداخته ایم که می تواند راهنمای مناسبی برای طبیعت گردان عزیز باشد .

 

باغ رستوران ترمه تجربه محیطی دلنشین
دزفول ، بلوار ۱۵ خرداد جنب هایپر زیتون روبروی هتل جهانگردی

 

 

رستوران سنتی شوادون دزفول فضایی خاص برگرفته از معماری بومی دزفول
دزفول ،میدان امام حسین (ع)،بلوار ۱۵ خرداد جنب کنتاکی

 

رستوران دلنوازان دزفول ،تجربه یک حس اصیل ایرانی
دزفول خیابان شریعتی نبش بوعلی

 

یک شب رویایی در رستوران ایتالیایی و فست فود در قصر شهر دزفول
دزفول میدان امام حسین نبش پارک ملت

 

رستوران بین الملل دزفول ،واقع در محبوب ترین تفریحگاه استان خوزستان علی کله دزفول
با انواع غذا های ایرانی و خارجی

رستوران سنتی ساحلی دزفول در کنار پارک ساحلی دووه و آسیاب های تاریخی دزفول قرار دارد. این رستوران در شب در کنار ساحل زیبای رود دز ، منظره ای رویایی به وجود آورده که بر زیبایی های پارک رعنا در طرف مقابل رودخانه افزوده است. با راه اندازی آبشار پل جدید دزفول ، منظره ی زیبای اطراف این رستوران به منظره ای رویایی و شگفت انگیر بدل شده و این رستوران را به عنوان یکی از جذابترین رستوران های کشور بدل نموده است. با توجه به فضای ویژه این رستوران، رودخانه و همچنین کافی شاپ ساحلی در کنار آن و دسترسی مناسب مجموعه متنوع تفریحی و گردشگری در ساحل رود دز به وجود آمده است.علاقمندان به گردشگری اگر هیچ دلیلی برای سفر به دزفول نداشته باشند، تجربه ی یک بار حضور در این فضای بی نظیر، میتواند بهترین دلیل برای سفر به دزفول باشد، خاطره ای که در هیچ یک از شهرهای ایران نمی توان آن را تجربه نمود.
این رستوران در شمال تفریحگاه ساحلی دز (علی کله) در چند طبقه با الگو گیری از بنای مشهور و جهانی زیگورات (چغازنبیل) و با المان ها و طرح های معماری سنتی و آجری شهر دزفول ساخته شده است. فضای سبز و محوطه سازی اطراف رستوران ، قرارگیری در کنار سد تنظیمی و مناظر زیبای تفرحگاه ساحلی دز، این رستوران را به یکی از زیباترین و با شکوه ترین رستوران های استان خوزستان بدل نموده است. این رستوران با همت شهرداری دزفول و سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است و قرار گرفتن آن در مجموعه گردشگری ساحلی دز (علی کله) به عنوان محبوب ترین تفریخگاه استان خوزستان یکی از نقاط قوت آن می باشد.

 

 

تهیه و تنظیم : واحد تولید محتوای اصفهان تور

 

.

برای “” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت