سفر انفرادی

08

آگوست
2021

در مورد مسافرت های انفرادی چه می دانید ؟

پست شده به وسیله : ISFtour/ 312 0

 

مسافرت انفرادی

🟣تور ۴شب و ۳ روز گیلان و اردبیل

 

🔶گروه اول : ۶/۲۲ به ۶/۲۶
🔶گروه دوم : ۶/۲۹ به ۷/۲

🛑 خدمات تور

🔸اتوبوس وی ای پی
🔸دو شب اقامت در هتل دربار سرعین
🔸سه وعده صبحانه ، نهار و شام
🔸دو وعده پذیرایی
🔸کلیه گشت های طول مسیر

🔴 بازدید ها

🔹ماسوله
🔹گردنه حیران
🔹آبگرم سرعین
🔹بازار ساحلی آستارا
🔹جنگل گیسوم
🔹ساحل دریا

هزینه هر نفر : ۴۹۵۰ هزار تومان

 

(( اتاق های دو تخته. هر نفر ۱۰۰ هزار اضافه خواهد شد ))

تلفن هماهنگی :۰۹۱۳۱۲۵۰۲۲۱

 

 

در مورد مسافرت های انفرادی چه می دانید ؟

 

سلام خدمت  دوستان عزیز

همانطور که می دانید تقریبا از اواخر سال ۹۸ ،  زمزمه پیدایش و گسترش ویروس کرونا در جهان و ایران به صدا در آمد و در ادامه آن منجر به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از جمله مشاغل مرتبط با  گردشگری  در پی خانه نشینی مردم  شد .  

در ماه های ابتدایی ترس و وحشت همه دنیا را گرفت به طوری که خیابان ها ، مغازه ها و همه مراکز عمومی  خالی شدند و همه  به خانه های خود پناه بردند .   این داستان در ایران هم به طور نسبی ادامه داشت  تا اینکه  ترس مردم از ریخت .

در حال حاضر برخی مردم در ایران ، موفق به دریافت واکسن شده اند و برخی در انتظار دریافت واکسن هستند . زندگی و کسب و کار مردم  به طور معمول ادامه دارد اما با رعایت  نسبی نکات بهداشتی .

صنعت گردشگری در ایران و مشاغل وابسته  در ایام کرونا بشدت اسیب دید. نکته مهم تقاضا و درخواست مردم برای مسافرت هست . مردم از لحاظ روحی ، بخاطر درگیری با اخبار منفی و ناراحت کننده ناشی از کرونا و مسایل اقتصادی  خسته شده اند .

سفر تنهایی

برخی دل به دریا زده اند و با تور های مسافرتی داخلی و طبیعت گردی همراه شدند و برخی همچنان منتظر واکسیناسیون عمومی هستند ، تابا خیال راحت مسافرت کنند .

گردشگری یکی از مهم ترین راهکارهای موجود برای بازیابی روحیه و کسب انرزی  مجدد برای جامعه می باشد . مسافرت  در بد ترین شرایط روحی   ، باعث  تسکین اعصاب و کسب انرزی مجدد برای ادامه فعالیت  می باشد .

توصیه بنده به عنوان فعال گردشگری استفاده از تور های انفرادی  می باشد .

آیا با تور های انفرادی آشنایی دارید؟

در زمان همگیری ویروس کرونا  ، مسافرت با تور های گروهی علارقم  شادی و نشاط حاصل از همسفری با یک گروه و آشنایی با افراد و مطالب جدید  ، مشکلات درگیری و ابتلا به کرونا را هم با خود به یدک می کشد .

اما تور های انفرادی  از هر نظر پاک تر و ایمن تر هستند  .  و در برخی موارد از لحاظ قیمت پکیج ، مناسب تر هم هستند .

تورهای انفرادی به این شکل اجرا می شوند که آژانس مسافرتی از مبدا شهر شما به شهر مقصد بلیط رفت و برگشت ( هواپیما ،قطار ،اتوبوس) برای خانواده یا دوستان شما  به هر تعداد که هستید رزرو می کند و در شهر مقصد هم از هتل های معتبر و داری ایمنی بهداشتی برای شما اتاق رزرو می کند  و بعد از هماهنگی ترانسفر ، بیمه و …    یک پکیج تور انفرادی  بهداشتی و ایمن  را به مسافر عرضه می دارد . 

مسافر با استفاده از این پکیج ها ورعایت نکات بهداشتی که در محل زندگی خود انجام می دهد ، هم می تواند در دوران کرونا به مسافرت و تجدید روحیه پرداخته و هم با خرید این پکیج ها از آژانس های معتبر به چرخه اقتصادی  فعالان گردشگری کمک کند  . البته آژانس ها نیز می تواندد با ارائه تسهیلات  تورهای اقساطی  و تهیه پکیج های بهداشتی و ایمن  ، زمینه هر چه بیشتر مسافرت شهروندان را ، فراهم کنند .

به هرشکل حتی بعد از واکسینایسون عمومی ، کرونا همانند آنفولانزا و دیگر بیماریهای مسری همراه ما خواهد بود .

بنابراین    #همزیستی _گردشگری_با_کرونا و استفاده از #تورهای _پاک  راه حل برون رفت از بحران گردشگری می باشد . 

تور کیش از اصفهان، تور مشهد از اصفهان، تور قشم از اصفهان، تور استانبول از اصفهان، تور آنتالیا از اصفهان

 

مهران سلطان الکتاب

فعال گردشگری

 

.

برای “در مورد مسافرت های انفرادی چه می دانید ؟” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
خدمت