تور مارکده از اصفهان

آژانس طلوع سفریاد

روزانه

بهترین انتخاب

11140
تور مارکده از اصفهان
تور مارکده از اصفهان

‍ ‍آژانس مسافرتی طلوع سفریاد برگزار کننده تور مارکده از اصفهان

 

 

تور شماره ۱

تور یکروزه مارکده از اصفهان

 

🚌 حرکت: جمعه ۲۴ و ۳۱ شهریور ماه ساعت ۸:۳۰ از اصفهان

🚎 بازگشت:همان روز , اول شب اصفهانیم…

💢 فعالیت های تور:

 

💥 همنشینی در کنار زاینده رود در باغ
💥 رفتینگ در زاینده رود ( هزینه بر عهده مسافر )
💥 بازی های گروهی در باغ

🌟خدمات تور:

 

⚡️ یک وعده پذیرایی
⚡️ پرداخت ورودی باغ
⚡️ بیمه مسئولیت مدنی
⚡️ راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی
⚡️ اتوبوس توریستی ۴۴ نفره

 

💰 قیمت بدون ناهار و صبحانه : ۳۳۰،۰۰۰ تومان

تلفن هماهنگی :۰۹۱۳۱۲۵۰۲۲۱

تور شماره ۲

تور یکروزه چادگان

 

حرکت: جمعه ۳ شهریور ساعت ۷ صبح
بازگشت: حدود ۱۱ شب اصفهانیم

 

?بازدید از دهکده چادگان
?بازدید از مقبره کاوه آهنگر
?بازدید از اقامتگاه بوم گردی

 

? خدمات تور

 

▫️اتوبوس ۴۴ نفره
◽️سرو کیک و چایی در اتوبوس زمان صبحانه
▫️ورودی دهکده زاینده رود
▫️پذیرایی و شام محلی در اقامت گاه
▫️بیمه مجوز و راهنمای رسمی

هزینه هر نفر بدون صبحانه و نهار:

 

۵۵۰ هزار تومان

تلفن هماهنگی ۰۹۱۳۱۲۵۰۲۲۱

 

 

اطلاعات رفتینگ روستای مارکده

 

در ابتدا لازم است بدانید که رفتینگ به معنی قایق‌سواری در رودخانه‌های خروشان می‌باشد که توسط یک راهنما در رودخانه‌های روان و پرآب صورت می‌گیرد. این تفریح یا ورزش یک ماجراجویی گروهی هیجان‌انگیز می‌باشد که در سراسر جهان انجام می‌شود. در تفریح هیجان‌انگیز رفتینگ برخی اوقات به پارو زدن نیز احتیاج پیدا خواهید کرد، اما در اکثر مواقع جریان آب شما را به سمت جلو هدایت خواهد کرد. به جرات می‌توان گفت که این ورزش از جمله هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی می‌باشد که با انجام آن لحظه‌های متفاوت و لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد.لازم است بدانید قایق رفت یا رفتینگ یک قایق بادی بزرگ می‌باشد که شما می‌توانید این تفریح را همراه با خانواده یا دوستان انجام دهید و نهایت لذت را ببرید.

توصیه می‌کنیم در فصل بهار و تابستان به روستای مارکده سفر کنید تا بتوانید از تمامی تفریحات این منطقه به ویژه رفتینگ نهایت استفاده را کنید و به تجربه‌ای متفاوت از سایر سفرهایتان دست یابید. مسیر قایق‌رانی از مبدا مارکده به مقصد باغ گردشگری حدود ۵ کیلومتر می‌باشد که شما تقریبا ۳۰ دقیقه بر روی آب خواهید بود. به علاوه شما می‌توانید در تور رفتینگ مارکده اصفهان که از جمله پرطرفدارترین تورهای اکوتوریسمی و گردشگری می‌باشد، شرکت کنید و لحظه‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای را تجربه کنید. از جمله لوازم مورد نیاز برای تور رفتینگ مارکده می‌توان به کلاه ایمنی، لباس مناسب قایقرانی، بادگیر، کیسه ضدآب موبایل، جلیقه نجات و پارو اشاره کرد. تور رفتینگ مارکده اصفهان نیز خدماتی نظیر پذیرایی، ویزیت صبحانه، راهنمای گردشگری، اتوبوس توریستی، بیمه مسئولیت و… به گردشگران ارائه می‌کند.

 

 

روش های رزرو این تور

همین الان برای رزرو این تور با مشاوران ما تماس بگیرید.

ارتباط از طریق تلگرام : @isftour_26

برای تماس دکمه زیر را لمس کنید

فرم درخواست رزرو تور مارکده از اصفهان

ــــــــــــــــــــــ

لطفا اطلاعات درخواستی را به طور دقیق وارد نمایید

لطفا تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید

لطفا صبر کنید

اطلاعات روستای مارکده و تور یکروزه مارکده از اصفهان

موقعیت جغرافیایی روستای تاریخی مارکده

روستای مارکده یکی از روستاهای تاریخی شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری است و در کنار رودخانه زاینده رود قرار گرفته است. مارکده در یکی از پیچ و خم های دره و رودخانه زاینده رود قرار دارد.

زیبایی خیره کننده روستای مارکده به گونه ای است که رودخانه زاینده رود در همه طرف روستا دیده می شود و به نظر می رسد که روستا در محاصره رودخانه قرار گرفته است. این رودخانه پر آب ترین قسمت رودخانه زاینده رود به شمار می رود؛ به طوری که خروش و زیبایی و پر آبی رودخانه زاینده رود در این منطقه کشور به زیبایی دیده می شود. اطراف رودخانه را هم باغات گسترده و درختان بلندی فرا گرفته است که زیبایی رودخانه زاینده رود را چندین برابر کرده است.

مسیر دسترسی و جاده روستای مارکده اصفهان

از اصفهان به سمت نجف آباد حرکت می کنیم و سپس شهر تیران می رسیم فلکه آخری تیران بعد از سرو صبحانه به سمت جنوب جاده شهرکرد سامان می پیچیم، دو کیلمتر بیرون از شهر تیران به سمت راست در رضوان شهر می پیچیم، بعد می رسیم به روستای فضل آباد، بعد به روستای حسن آباد، بعد به روستای آپونه، بعد اول روستای صادق آباد می پیچیم دست راست، ۵ کیلومتر از کنار رودخانه زاینده رود بالاتر می رسیم به روستای مارکده می رسیم. منطقه به دلیل کوهستانی، سرسبزی و نزدیکی به رودخانه و داشتن باغ های سر سبز، توریستی است.

تور تفریحی یکروزه مارکده از اصفهان

در این تور که در طول فصل تابستان از اصفهان به سمت روستای مارکده انجام می شود ، به صورت گروهی و با اتوبوس توریستی به همراه لیدر ، پذیرایی و صبحانه سعی می شود بهترین و شادترین لحظات برای گردشگران عزیز رقم بخورد. در این تور یکروزه از اصفهان اقامت در باغ های اطراف رودخانه زاینده رود است که دارای آب و هوای بسیار دلپذیر در تابستان و هم چنین فعالیت هایی مانند تفریحات آبی رفتینگ در زاینده رود در این تور انجام می شود.

.

برای “تور مارکده از اصفهان” دیدگاه بگذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*